Khamis, 8 Disember 2011

1facebook 1kakilike (second part)

assalamualaikum ^_^

holla ! Semalam erhh tengah malam tadi aku bersengkang mata buat entry NIE . So,hari nie ada video baru untuk KakiLIKE dan aku pon akan wat entry yang baru dengan muka-muka yang tak da dalam entry semalam.

Okeyh.Jap!! Aku bukan suka-suka nak buat entry nie.Semalam aku terfikir jugak . .

"kenapa aku membazirkan masa buat entry pasal mereka?"

So,time aku dok menaip semalam tetiba aku terfikir jawapan bagi soalan aku yang kat atas nie.Jawapannya ialah sebab aku dapat kenal dengan bebudak yang aku tak pernah tegur dekat IM.Bukan sombong tapi sebab IM chat aku kekadang gila.Ikod tuan dia.Bergg!!

Okeyh! lai lai kita tengok muka-muka yang tak da dalam entry semalam . .

ayu . 16 . pulau pinang

danial . 14 . selangor

farina . 16 . putrajaya
fatin . 15 . melaka

tyra . 16 . perak

khalqi . 18 . kluang

amsyar . 13 . selangor

areena . 16 . selangor

amoi . 16 . perak

haiqal . 15 . selangor

rahimi . 15 . perak

amira . 15 . johor

Izatie . 12 . johor

mia . 18 . pulau pinang

nazri . 15 . kuala lumpur

zydee . 23 . negeri sembilan

yuseri . 15 . kuala terengganu

deeba . 18 . kedah

izma . 16 . selangor

hani . 13 . selangor

wais . 15 . pahang

rina . 18 . pahang

farihah . 12 . pahang

khalid . 12 . kuantan

fika . 18 . pulau pinang

aten . 13 . sungai buloh

aini . 18 . negeri sembilan

apek . 16 . kedah

afiqah . 13 . kuala lumpur

fiz . 16 . selangor

pykaa . 15 . johor

hariz . 14 . shah alam

fahmi . 12 . kemaman

atikah . 14 . alor setar

firas . 15 . teluk intan

faisal . 16 . kota damansara

amriza . 18 . johor

kyla . 16 . seremban

aizad . 17 . gombak

awanis . 12 . jitra kedah

alyaa . 15 . selangor

fiqa . 12 . johor

tiyah . 14 . selangor

nai . 16 . melaka

nadia . 12 . selangor

cucie . 17 . perak

syasya . 14 . perak

hanie . 16 . pulau pinang

fiera . 16 . pulau pinang

nazmi . 14 . terengganu

imran . 15 . kuala lumpur

helmi . 21 . mersing

dila . 13 . selangor

liyana . 15 . johor

qiss . 14 . terengganu

hafiez . 17 . kelantan

faiz . 17 . rawang

anis . 17 . negeri sembilan

aziyann . 18 . sungai besi

izyan . 14 . perlis

panda . 18 . melaka

DONE !! siap sudah.Okeyh sekarang kita tengok video-video kakiLIKE yang baharu >.<"

creat by adek maniss nur awanis


creat by encikxx nyan cat


Hamba Allah . . jap! #aku tak tahu sapa wat video nie -_-

Okeyhh . Sampai sini jaa . Sayang KakiLIKE !!!!
p/s :: aku kecewa duka dan lara sebab ? . . aku di caraikan talak 3 :'((